22.07.2007

al uçur beni sonsuza

14 yorum:

Gerusalemme dedi ki...

eee... buna ne yorum yapcaz:)

ama doğru yorum yapmak zorunda değiliz di mi? :))))))

umar dedi ki...

Kesin manyağın birine aşık olma durumları hakim gibi :)

oben dedi ki...

:))) yükseklik korkum var

Arolium dedi ki...

Uçun uçun iyi gelir...

mlk dedi ki...

püüüüfffffffffffffff o zaman sana :D

burcyni dedi ki...

gerusalemme..

aklına geleni yazan bi hatuna doğru yorum nası yazılır acep ki:)

burcyni dedi ki...

umar..

ben aşık olmadan da uçabiliyorum:) bakh böle gibi..

burcyni dedi ki...

oben..

düşmezsin..biri seni gelir tutar:)

burcyni dedi ki...

arolium..

ben de öle düşünüorum...

burcyni dedi ki...

mlk..

uçtum da yere kondum bile:))))

merdümgiriz dedi ki...

adı üstünde, "sonsuz". git git bitmez yahu. bu kadar sıkıcı olamazsın..

burcyni dedi ki...

merdümgiriz..

beni iyi tanımışsın:)

oben dedi ki...

benim gamzem o kimseye vermem balaleee :)

burcyni dedi ki...

oben..

tek gamzem var zaten:P