2.08.2007

"düştüm"


düştüm
doğrulamadım ve yaralandım
.
.
.
"benim can kırıklarım war"

12 yorum:

oben dedi ki...

düşsende seni tutup kaldıracak can kırıklarını toplayıp tedavi edecek yaralarını saracak biri var bu dünyada ;)

biTTer'meLish dedi ki...

me too bucu.

OzgeBozkurt dedi ki...

rokacık :) Altta kalan dalların düşecek ve yepyeni, açık yeşil, ışıl ışıl filizler gelecek tekrar...

Gerusalemme dedi ki...

düşüp yaralanman bi yerde iyi...bu seni bir ömür böyü, düşüp düşmemeyi düşünme baskısından kurtarır;)

burcyni dedi ki...

oben..

can kırıkları alçıya alınsa bile geçmio ki cnm;)

burcyni dedi ki...

bitter melish..

malesef too canum.

burcyni dedi ki...

özgebozkurt..

bayan rokanın gülü:)-nerdesin hatun sen-..Yeşillenmek zor güzelim..kartlamış roka..içi geçmiş..bizi bahar bile paklamıo..güneşi bi daha ne zaman görürüm bilemem..

burcyni dedi ki...

gerusalemme..

fazlacaüşüp kırılmış her yanı olyn biri bence düşmemenin de nası bi şey olduğunu görebilseydi daha ii olabilirdi belki..bakh bunu merakı onun baskısını bile düşündürtmüo şimdi;)

abbarei dedi ki...

düştüğümüz yerler bazen bazı insanların hayallerini süsler bu yüzden hayattan tat alalım kırıkları bi kenara kaldıralım :]

burcyni dedi ki...

abbarei..

can kırıkları iyidir aslında..insanın canı yanmalı ki bi dahakinde daha az ağlasın..haksız mıyım:)

abbarei dedi ki...

haklısın gaaba
artık haklıdan yanayım :)

bi örnekler sana can kırıklarıyla ilgili bilgi ve düşüncelerimi aktarayım :D:D:D
can kırıklarını saç kırıklarına benzetirsen ve yeni bir arkadaşınıda kuaföre benzetirsen(herkese herkese benzeyebilir DİKKAT :D:D )... saçlarındaki kırıkları aldırırsın ve eğer saçlarına bakım yapmazssan onlara özen göstermezssen tekrar o kırıklar çıkacaktır...
Abbarei

burcyni dedi ki...

abbarei..

saçlarımı ben çok fazla kestirmem hele can kırıklarımı hiç:)