23.08.2007

"sevdim"


Gözlerinin içine girdim başka alemler gözledim
Ben bunlarla övünmedim beklemedim illa
Beklemedim illa beklemedim sevdim
Gölgelemedim bağını bahçesini
Günü güneşi örtmedim
Yapılanlar söylenmez ki her zaman
Sömürmedim illa sömürmedim illa
Sömürmedim sevdim
Yapılanlar söylenmez ki her zaman
Sömürmedim illa sömürmedim illa
Sömürmedim sevdim
İlla illa illa illa
İlla illa illa illa illa sevdim
Yüreğine kulak verdim nefes aldı ben dinledim
Duyduklarım anlatılmaz sır vermedim illa
Sır vermedim illa sır vermedim sevdim
Duyduklarım anlatılmaz sır vermedim illa
Sır vermedim illa sır vermedim sevdim
Gölgelemedim bağını bahçesini
Günü güneşi örtmedim
Verilenler istenmez ki her zaman
Dilenmedim illa dilenmedim illa
Dilenmedim sevdim

20 yorum:

burcyni dedi ki...

ister sevsin ister sevmesin(gönül ister deli gibi sevilmeyi:))

kimse o sevilen bile senden onu sevme hakkını alamaz..aldığını sanır sadece.oysa aşk böle bi şey işte..

iki kişi ama tek sevda bile yeter bazen..

hamiş:.."yani sen elmayı seviyorsun diye
elmanın da seni sevmesi şart mı?
Yani Tahir'i Zühre sevmeseydi artık
yahut hiç sevmeseydi
Tahir ne kaybederdi Tahirliğinden?"

:)

a S P u R Ç e dedi ki...

): ne oldu??

Ömürcek dedi ki...

Bi de bunun sevdiiiim sevilmediiimmm seveniii sevemediimm canımdaaan böyle bezdiiim amaaaaannn.. versiyonu var :)

tamam tamam cıvıklık yok :P

Gerusalemme dedi ki...

ben de zamanında sevdim...hiç tavsiye etmiyorum...

burcyni dedi ki...

aspurçe..

içimden geldi:)

burcyni dedi ki...

ömürcek..

sen aşkı kimbilir ne sandınnnnnn:) die şarkısı da war cnm:):)

tmm tmm şımarmak yokh:P

burcyni dedi ki...

gerusalemme..

ben de sevdim zamanında..ben sevmeyi diil acı çekmeyi tavsiye etmiorum:):)

Gerusalemme dedi ki...

aynı şey burcyni ama...sevmek ve acı çekmek..birbirine sımsıkı tutunmuş gibiler:(

burcyni dedi ki...

sevmenin sonunda acı getirmediğini öğreten tüm güsel çiftlerden bi selam olsun:):)

bazen tutunduğun ağaca da dikkat etmek gerek..;=)

Ömürcek dedi ki...

ağaç değil, odun o odun..

burcyni dedi ki...

ömürcek..

daha önce sen hiç odun yontmadı ki:)

normal sıkıntı çekmen:P

Adsız dedi ki...

Aşkın tadı en güzel böyle çıkıyor.Yani tek taraflı sevgi var ya...of of olsun güzel ya o da güzel...

(blogunu takip eden şahıs:) )

Not.Bursa'dan selam..

burcyni dedi ki...

blogumu takip eden şahıs..

aşk tek başına değil keyifli..aşkı güzelleştiren iki kişinin aynı paralel de ilerlemesi..

ben demek istedim sadece.karşıdaki her ne kadar bana bulaşma bile dese;istemediğini bile sölese de sevme hakkını sevenden alamaz..aşk böle isyankar bişi:D

not.bursa'ya selam..söleyin kendisini çok özledim:)

Maybe dedi ki...

ben de tam tersine ser vermedim sır verdim.

OzgeBozkurt dedi ki...

aşk basmış yine o ortalığı :) aa yapmayın ama :)rokacık kışkışla biraz şu veledi :):)

burcyni dedi ki...

maybe..

ser vermedim sevdim diosun:)

belki..

burcyni dedi ki...

özgebozkurt..

canum:) askh mı o da ne:D:D

yenilio mu o..veled kim kısım..hehehe..rokacık sadece ışık görüo:D:D

sustum..:D

Verze dedi ki...

olumsuzluk hapi bu ola gerek:)

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.