6.08.2007

yanıbaşımdan..


"sevemedim ben bu günü..
sevemedim başından.."

14 yorum:

Gerusalemme dedi ki...

ıyyyy pazartesi...öğğkkh...

NaKHaR dedi ki...

eh sadece sen değilsin bu günü sevmeyen... memurların hiçbiri sevmez mesela...

ve sevmeyeni bu kadar çok olduğu için belkii de sendromu olan tek gün pazartesi...

mesela ben çarşambadan hiç haz etmem zira sel almışlığı vardır..
perşembe zaten perişan bir gün
cuma mübarek sadece müslümanlar için beni bağlamaz..
cuma ertesi ne bir film olur kanallarda ne de güzel bir program silme magazin
pazarda cumartesiye nispeten devamı gibidir...

bi elimde salı kalıyor sanırım o da sallanıyormuş bildiğim kadarıyla

ben günleri sevmiyorum aylardan eylül olsun gerisi boş doğum günümü kutlamak istiyorum yapraklar dökülür(kene)

2. paragraftan itibaren tamamen saçmalanmıştır... :)

burcyni dedi ki...

gerusalemme..

sabah 3 de yatıp 6:30 da kalkmadığın halde sevmiosun..bi de beni düşün:) ama pazartesi sendromu değildi kasettiğim;)..

burcyni dedi ki...

nakhar..

mesela ben cuma;cuma ertesini sevr pazarlardan nefret ederim..hele yağmur olanlarından:)

cuma yı ertsinin hatırlattığı için seviom ve güneşliyse dışarda sürttüğüm için:)

günleri sevmiomuşum ben zamanın kendisi sevmiorum hele saatleri..
saat samimiyetsizdir dakika bizdendir..

misal 5 dakika bekle git:) adam şarkı bilem yapmış..ve ben

salak bi pazartesi günü için ne çok konuşabiliorum..canım durduk yere yoğurt çekti..

sanırım yaşlanıorum..

nakhar mekanıma hoşgeldin:! burda gün yokh ayrım yokh samimiyetsizlik yokh böle çenebazlık wa:D diorum..

saçmaladığın paragraf 4 tü:D bu kadar da açık sözlüyüm..

ve sen en azından bi paragraf da bense tümüyle saçmalıorum:D

NaKHaR dedi ki...

yorumların postlarından daha uzun açık sözlülük yarışına girersek şimdi olmaz :D

ama konu olmadan da yazılmıyor... hoş bulduk da geldik, tebdili mekanda ferahlık varmış ya o yüzden ikide bir kendi sayfalarımdan kaçıp komşuların kapılarını çalıp kaçıyorum :D

aslında ilk okuduğumda ben direkt pazartesi olarak değil doğum günü olarak algıladım... :)

algıda seçicilik bu olsa gerek... doğum günü ritüellerini eylül ayında herkes tatilden henüz dönmemişken doğduğumdan sevmem... çünkü kimse gelmez :)

burcyni dedi ki...

postlarımı çok uzun yazıodum nakhar..o kadar ki boğuluolardı:D azat ettim hepsini..bi kaç posttur ilgilenemiom farkındaım..hayranlarım üzülmesin:) hepiciği aklımda..tribünlere oynamak da bu olsa gerek:P

eylül ayına bayılırım ayrılıkları kendisine yakıştırsam da..

ben 24 subat doğumluyum..doğum günü meselesini bi daha düşün..kar yağar buz yağar tepemize..üstelik bazı özellikle unutur:D ben bi de kış çocuğuyum:)

NaKHaR dedi ki...

balıksın yani... bu burç beni kanser eder... ama erkekleri :)
kadınlarıyla aramda bir müsibet yok çok şükür...

uzun posta gelince zaten yazın kimse okuyamıyor iyi böyle gerekmedikçe özellikle de yaz aylarında kısa tutmak lazım o yüzden ben bile neşter vurdum canım yazılarıma :)

burcyni dedi ki...

nakhar..

bu bucunun burcu hep böle:)

neşter iyidir..hem göze hem ruha;)

aa bakh kısa kestim!

Gerusalemme dedi ki...

ne biliyosun gece 3'te yatıp sabahın köründe kalkmadığımı;)

pazartesi sendromu değil mi kastettiğin? zaten senin yazılarını bi anlayabilsem..hep kendi işime geldiği gibi anlıyom galiba:)

bi gün anlıycam ama hırs yaptım:)

biTTer'meLish dedi ki...

KOValadım..!!
GÖRemedim.. ):
heryanımdan
YAŞAmadım..
...
SEVEMEDİMKİ (=

burcyni dedi ki...

gerusalemme..

asıl ben işime geldiğim gibi yazıorum:):)

olay bu;)

benim yazılarımı herkes karışık buluo..sen bi sildiğim o 100 küsür yazıyı okusaydın..:)

burcyni dedi ki...

bitter melish..

kovalandım

görülmedim

her tarafımdan

yanıbaşımdan

yaşamadım

ben sevilmedim ki..(:

OBEN dedi ki...

eşma bebişi kim üjmüüş yokşa bucu halaşımı oyyy kıyamam gözlerinden akan bir damla yaşa :,)

burcyni dedi ki...

oben..

o gülüodu..ağlayan bendim;)