24.07.2008

"yüzünü dökme küçük kız"


Yüzünü dökme küçük kız

Bırak üzülmeyi

Bir tek sen misin bir düşün

Unutan sevilmeyi

Her siyahın bir beyazı

Gecelerin gündüzü de vardır

Yüzünü dökme küçük kız

Kızma onlara

Yalnız sen misin bir düşün

Zincir oranda buranda

Her tutsağın bir kaçışı

Uykunun uyanışı da vardır

Yüzünü dökme küçük kız

Yaşamın anlamını bul

Sonra dinle kendini

Yolunu bil

Her siyahın bir beyazı

Gecelerin gündüzü de vardır

Dökülen ıslak kirpiklerim tutunurken hayata,inancımı almamasını istiyorum sadece Tanrı'dan!

10 yorum:

mlk dedi ki...

23lük küçük kız. ayakkabının tekini unutmuşsun, ben giyindim :D

burcyni hat!un dedi ki...

pabucumun diqer tekini de ben fırlattım :D

o zaman eller havaya!

mlk dedi ki...

pabucum deyince bucu yazan yer smiley çıkıor :D

burcyni hat!un dedi ki...

çünkü elini yanağına koyup hıh diyen o örgülü kız benum :P o smileyı ben de sevıorum..

triancula dedi ki...

inanç falan yalan şeyler bunlar ;)

burcyni dedi ki...

triancula..

inanmasam yaşayamam ;)

sharkai dedi ki...

inanılan şeylerden kaynaklanıo yalanlar...

yalanlara inanmamak lazım !!!

burcyni hatun dedi ki...

sharkai..

yalan olduğunu düşündüğüm hiç bir şeye inanmadım.

sanem dedi ki...

canımmmm şiiree bayıldımm ewet hepimizin içinde küçük bir çocuk var henüzz hiçbişeyden haberi olmayan, masumm duygularını olduğu gibi gösteren,kimsenin umurunda olmadan dilediği gibi yaşayan amaa büyüdükçe gerçekler tokat gibi yüzümüze çarptıkça hırpalanıyoruz uzun hayat yolunda..engebelerle dolu bu yol inişleri çıkışları olan..içimizdeki bizim neşe kaynağımız,coşkulu yanımız hayata karşı güçlü durmamızı sağlayan küçük kızı susturuyoruz malesef hayat gailesi içinde.umarımmm hepimiz içimizdeki çocuğun sözlerine kulak veririzz... ne kadar anlatabildim bilmiyorummm heeuuheehe

burcyni dedi ki...

sanem..

rukkun blogundan örenmısın hasta olduğumu:P aile şirketi gibi.hehehehe.alemsin.ilgine tşk ederim..

bı de yüzünü dökme küçük kız bir şarkı sözüdür.Bülent Ortaçgil bestesi..dinlemek istersen aklında olsun.