23.08.2008

Saat kaç_?

"

Tamamlamanı beklediğim bir hikayem var bi de istediğim tek şey

Giderken aldığın gibi gelirken beni de geri getir
"

Ateşin ortasından çekip aldığımız birine döktüğü gözyaşını ellerimle sildiğim gün,adımla hitap etmesini sevdiğim tek erkek olduğunu anımsarım.Karşısında dizlerimi büküp içim çekile çekile ağlarken gözleri dolduğu halde dokunamayışını.Benim için geldiği saatlerce süren o yolculukların birinde saçlarımı karıştırıp "iyi gördüm seni"demek için özledim der gibi bakışını.Hayatımın en mutlu anında gelen bir telefonla ayakta duramazken "tut kolumdan,bırakma beni" derken çocukca ona sarılışımı. Ve hatırlarım beraber büyürken onunla kurduğum bağın hiçbirşeye benzemeyeceğini.Korktuğum anlarda elimden tutuşunla verdiğin o güven duygusundaki sıcaklığın için değil sadece.Gecenin bir yarısı bomboş bir sokakta yürürken ikimiz,biliyordum her koşulda bana gelebileceğini.Sen hiç üzülme.Varlığınla öyle büyük bir adam oldun ki..

"Sonbahar"ı dinlediğim her an,daha da çok seviyorum içindeki sağasağlam duran o herifi..

iyi ki doğdun kusenim sharkai..

4 yorum:

biTTer`meLish dedi ki...

saat: 15:15

sharkai dedi ki...

hep geç... heeeep geç ...

burcyni dedi ki...

biz senle hiç erkeni görmedik ki..

sharkai dedi ki...

erken diye bişiy yok ki...