9.01.2009

bir tüp çikolata herşeyi çözer

e-mektup:738173514826901

kime:peter pana

kimden:bucuryni hatunca

Cancağızım,

Sen ki uzun siyah saçlarımı severdin,kestirmedim.Bünyesinde topladığı kırıklarla dönüşünü gözlüyoruz beraber.Sanırım yaptığım kurabiyelerin senin tarafından yenmesini mahsun gözlerle beklemesinin de nedeni bu:P Mu acaba..olmalı mı olmamalı mı:P işte bütün mesele bu.

Yokluğunda her hafta oynadığım foklördeki yere çökmeler sebebiyle sakatlanışlarım bıraktığın yerde.Tıpkı tavla pulu gibi.Şunu bil,ben özlediklerimi çok özlüyorum.Sen de beni belki.

Teknolojinin bize verdiği yetkileri kullanamadığımızdan bu yana işsizim hala.Hala Türk filmi izleyip ağlarken yanıma mendil almadığım için kızıyorum kendime.Sadece azcık yani birazdan biraz fazla olabilir sanki,kırıldı kalbim.Pis şey.Domuz makarnası.Tüp çikolatanın çikolatası unutulmuş hali :) Senle gördüğümüz o çok istediğim yeşil picamalı mor eşek gibi:”bucu,ben kocaman bi eseqim.seni cok seviom.affet beni “gibi üç satırla fazla kız duyarlılığı gerektiren cümleler olsa da kurulabilirdi.Özrün sade halini seviyorum hala.Ve kahvenin bol şekerli olanını.

Bir arkadaşım İstanbuldan karşıdan karşıya geçmek zor oluo diye Antalya’ya taşındığını sölediğine ve fal baktırmak için üç saatlik bir uykuyla yataktan kaldırıldığıma inanmanı isterdim.Hatta inan bence.İnanmış bile olabilirsin.

Şehrime geldiğinde makarna yapmalıyım sana.Yaprak sarmasına da hayır demeyecek kadar güzel bakıyordu gözlerin.O değil de şarkı söylemem, senin de benden güzel ve taptaze şarkılar dinlemen lazım.Unuttuğun zamanlarda beni hatırlatır diye sana.

Beni sevmesen de beni hatırlatan şeyleri sev ki unutma diye bir lafım vardı fazla mı pessimistim ne:P

Yeni deldirdiğim kulaklarımdaki boy boy bulması zor olan beş küpem ,ağrıyan sağ kulağım,kırık kalbimle seni beklemeye devam..

Deniz kabukları topla da gel ama çikolatalı olsun :)

İmza:yarım elma:P

5 yorum:

ceRenimo dedi ki...

special thanks to ...cerenimo..
(ukalalığım tuttu evet yazdım ne var=P)
sen ne için olduğunu biliyosun..hangi cümle için biliyosun onu..neye odaklandığımı biliyosun ama yazamıyorum..yazma özgürlüğüm kısıtlandı..=P ve fekat olsun varsın ztn bütün demek istediklerimi de biliyosun sen.."ölümüne....." diye başlayan ve sürüp giden cümlemin arkasındayım..kesinlikle..yapmalısın...o mutfağa da girmelisin..=))


PS:sen ne çok şey biliyomuşsun yaa(=

Can dedi ki...

deniz kabuğu yenmez bir kere! :P

burcyni dedi ki...

yediqimi kim söledi, hala saklıorum :)






hoş geldin..

ceRenimo dedi ki...

evet bazı "yenilen" deniz kabukları bile yenilmiyor ve fekat yemek isteyene de verilmiyor maalesefff.....=)

burcyni dedi ki...

cerenimoo..

yenmesine kıyılamayacak kabuklar vardır hayatta :)

kıyabilseydim önce kendim tadına bakardım.hıh.konuştuğunuz müddetçe celibon bile yok size maaalesef =))))))