18.01.2009

“Mim” Fm sunar..


Burcyni hatunun sunumuyla gerçekleşen “Büyük Şehrin Küçücüğü” adlı radyo programının saçları gibi çilek kokan yayınındayız..



Belki bir yerlerde dinlemekte olduğunu düşünmekten bile keyif aldığımız insanlar vardır.Hani bu biraz da benim okuyacağını bildiğim için yazıyorum cümlemle örtüştürdüğüm bir şey.Bazen anons yapmasam onu hatırlatan şarkılarda çayını yudumlarken gülümsediğini ya da ağladığını bildiğimiz kişiler.Evet .Belki bir yerlerde sölemesem de benim için özel olduğunu bilen kişiler vardır.Kimbilir..

Bu sıradaki ilk şarkı öncelikle kendisinin de bana mimlenişiyle kalbin gördüğünü gözünde görebileceğini bilen bi kaat helwa’ya

Diğer şarkılar beni anımsatsa da hepimizin ortak yanı olan ana dilimiz aşk olması sebebiyle gelsin sevdiğiniz herkese..

Sezen Aksu –Güvercin

Grup Gündoğarken-SenSiz OlmaZ

Pizz-Hadi Denizim

Hüsnü Şenlendirici-Sonbahar

Müslüm Gürses-Bir ömür Yetmez ki

Orhan Hakalmaz-Evelim Sen Oldun Ahirim Sensin

Şevval Sam-Kazım Koyuncu-Gelavera Deresi

Pinhani-İstanbulda

Serhat-Son Sigaram

Şebnem Ferah-Gözlerimin Etrafındaki Çizgiler

Ve

Bülent Ortaçgil-Pencere Önü Çiçeği

Yabancı Müzik yayını yapmak yerine sadece Dolapdere Bing Gang çalmak bile daha keyifli gelebilir.Üzgünüm Sting.Üzgünüm VercitaL Horizon.Üzgünüm Linkin Park.

Ve zuzum’a mimlenişle programı kapatıyorum..

Aşk' la kalın !

İtinayla aşık olanlar hepinizi tekrar dinlemeye bekliyorum.

1 yorum:

BitteR dedi ki...

uffffffff ufffffff
başka dicek bişi diemiorm
anladın mı..