27.02.2009

"…….

Veee... Son olarak kırmızı bonibonlar.Kimsenin bonibonlarına dokunmasına ve seni değiştirmesine izin verme.Sen böyle harikasın.Hep böyle dengesiz kal.Ağlama sakın olur mu? Gülünce çok güzel oluyorsun.Bir de dengesizin biri seni bekliyor hala...

....."

aÇi





Bu sefer bu güzel pembe mektuptaki satırları yazan kişiye veriyorum kalemi.Ve süslü cümlelerimi göndermiş olduğu sihirli sandığa kaldırıp başlıyorum söylenmeye.Hayatım boyunca aldığım en güzel hediyenin aynı evi,aynı yatağı,aynı sofrayı paylaşmış olduğum bir kişiden almak muhteşem bir şey.Sen insanı mutluluktan öldürürsün.



Ve biliyor musun? Gerçekten değer gördüğümü,sevildiğimi,kendimi aslında ne kadar da güzel anlattığımı anladım sayende.Beni o çok sevdiğini ve tanıdığını söyleyen herkesten çok daha vefalı çıktın.Zaten hep öyle özeldi bendeki yerin.Hep diyorum ya Bursa’da ateşler içinde yatarken ikimizde yaptığın çorbanın bendeki hatrını da her defasında kırılan hevesimi benle beraber tamir etmeye çalışmanı da asla unutmayacağım.Seni çok Seviyorum.



Burdaymışsın gibi hissettim sandığı elime alınca.Hiç birşeyin değişmediğini bana hissettirdiğin için minnettarım sana.



SıPa



3 yorum:

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

eşek sıpası seviyorum nan seni...


Açi:)

burcyni dedi ki...

ehehehhe.ben de seni coook sevıorum bitanem:D

sıpa :)