6.06.2007

sadece sen & ben


birinden bonibon almayalı o kadar uzun zaman oldu ki..almıosun gönlümü al bari:) çayın yanına şeker..senin yanına ben desem..yine de sana az gelir mi..bilmem..


adımların yawaş ben hızlı koşuyorum..sen görüyor kolumdan tutuyorsun..yolun yarısına geldim yuvarlanıp kalkıp saydım zamanımı yeniden..boşlukları doldur,böle uzak durmayı nası becerebiliosun..


noktayım üstüne virgül çek..lolipop'u dişlerimin arasında eziyorum bisiklete binmeyi düşleyerek..büyüdükçe çocuklaşıo muyum..tuhaflaşıorum belki..seni tanıdıkça bazı cümleleri kurmakta daha da zorlanıyorum sanki..
he hey..tıngır mıngır..kal yanımda..gitme sakın uzaklaşma..ne kadar gidersen bi o kadar kalamazsın anlamadın sen beni hala..inadına sewiyorum her defasında..yapılanları asla unutmuyorum ya kendime bayılıyorum..emin ol;bi o kadar da sana..
gecenin siyahını severim senin bende bıraktığın kokunun başkalanışını..usul usul gezinirken yine döne dolaşıp bana bakışını..daralır içim bazen ait olamamak..sevilmeyeceğini bilerek..ama
enkaz haline bile gelsem biri bi gün beni sırf gülüşüm için sevecekh:)

Hiç yorum yok: