29.08.2007

o anlayamaz


>>ben sewdiğim insanın bardağındaki dudak izi olurum,sabah baktığı güneşin vurduğu pencere önü çiçeği.BEN SEWDİĞİM OLURUM..O BENİ ANLAYAMAZ..görmesem de görmese de tatmadığım duyguların lezzetinde kavrulmayı bilir,karanlığı gözlerim görse de anlatabilirim..

>>öle derin severken boğulmaktan korkmasın içim.öle güçlü olmasam her defasında yeniden sevebilir miydim..korkaklara inat;dimdik..alın açık..yol pusulasız..yenik düşmez sakat ruhum..sen karşımda durma be adam..git başkasının duygularıyla yarış..



..

.

>>jelibon yemeyi özledim..

19 yorum:

bi'havalarbi'seyler dedi ki...

ben sana yarın jelibon alıcam, söz :)

вuяcynι dedi ki...

ömürcek..

sen de olmasan:= ))

Adsız dedi ki...

Bazen bende böyle yürekten yaptığım yorumları sonradan post olarak ölümsüzleştirmişimdir.Blogunun fotoğrafçısıda iyi çekiyormuş :)

Adsız dedi ki...

çok sevmek iyi değil !!

İkametsiz dedi ki...

bi de v yerine w kullanamasanız tadından yenmez

şiirler dedi ki...

güzel bir dil, yalın bir anlatım, duygulu bir tarzı var.. seviyorum gerçekten... ve fakat; bir önceki arkadaşa katılıyorum... "w"

Gerusalemme dedi ki...

ya sanki sizin Türkçeniz çok düzgün de burcyni'ye laf ediyonuz :P ..bi ararsam kaç tane hata bulurum...rahat bırakın kızı:))

İkametsiz dedi ki...

haha tamam israil büyükelçisi.: )
w ile de güzel, öyle de okuruz: )

. dedi ki...

döktürmüşün!
kim toplayacak bucu?

Gerusalemme dedi ki...

israil büyükelçisi?

Adsız dedi ki...

Korkma...

Blogunu takip eden şahıs

Gerusalemme dedi ki...

ne korkcam ya:)

nickimden bi ülkenin hayranı olduğumu nerden anladın..üstelik o ülkeden nefret ederken;)

вuяcynι dedi ki...

umar..

bu resmi ben çekmiştim..blog sahibesinin arkadaşının makinesi ii çekiyormuş:)

вuяcynι dedi ki...

aspurçe..

kesinlikle :)

вuяcynι dedi ki...

ikamet memuru..

dikkat ederim ama devamlı okuyanlar bilir yazım dilim oldu v yerine w yazmak..k nin yerine h koymak vs..

teşekkürler..

вuяcynι dedi ki...

merdüm giriz..

senin gibi yazım dili kuvvetli;sözlerindeki izleri nereye yerleştireceğini bilen bi yazarın beğenmesi beni çok mutlu edio..

siteni deli gibi takip edio ve en son yazdığın yazına bayıldığımı sölemek istiyorum:)

saolasın..

вuяcynι dedi ki...

bitter melish'

beni kim toplayacak asıl:)

вuяcynι dedi ki...

blogumu takip eden şahıs..

ben artık hiç korkmuorum;)

вuяcynι dedi ki...

gerusalemme..

gerekli açıklamayı yaptım.. saol..