28.04.2008

çıplak ayaklı yalnızlık


Sabah olup uyanınca silinip de gidiyorsun ya, tek başına

Zaten hiç benim olmadın ki

Kollarını iki yana açmış çıplak ayaklı bir yalnızlık taşıyorum.Tek başınalığın tarifiyle beyaz olan herşey siliyor gözümde,sormadan edemiyorum gri neyimize yetmiyor.Üstesinden gelemediğim duygularımın tuşlarına sertçe basıyorum.Çıkardığı seslerle anlatılan hikayenin sonuna gelirken birikenleri ayıkla.Soğuk bir sudan geçir.Sağnak bir yağmurda ıslanmayan insanlar gibiyim içimden geçmiyor hissettiklerim.Başka bir şehirde aynı zamanı paylaştığımı bildiğim herkesin içimde yarattığı kalabalıktan hoşnut değilim.Dün gece bir rüya gördüm.Uyanıp silindin ya.Anladım askhın benim yarattığım bi masaldan ibaret değiL.Davetsiz bir misafir olduğumu unutmadan,uzat elini.Kırılabilirim.Parmak uçlarınla dokun aşkıma.


Susma bir şey söyle biraz olsun yardım et
Gelemiyorum üstesinden ben bu aşkın tek başına

Susma sen sustun ya yanlızlık çöktü üstüme

Anladım bu rüya anladım bu son veda

Her gece hayalimde çiziyorum resmini,her halini

Fikrine sürgün sesine hasret

Sabah olup uyanınca silinip de gidiyorsun ya, tek başına

Zaten hiç benim olmadın ki

Ne kadar kırılsamda ah etmem hakkım yok buna

Hem zaten davetsiz bir misafirdim ben aşkımla

Ne bir aptalın gölgesi,ne bir sevda kölesiyim

Sadece hesapsız bir gönül bahçesi

Ama yinede insan soruyor kendine,

Bu yazık hikayenin neresindeyim? Yeter ki...

7 yorum:

mayksisman dedi ki...

yine de kırılır gülüm. dokunmak mühim ve sen eylemin öznesisin. suçun bu! ve herşey o kadar da doğal ki. kendimi tüpgazla boğmak istiyorum. anlıyor musun beni?

sevmiyorum birşeyi. belki herşeyi seviyorum ama birşeyi sevmiyorum ve sevmediğim şey bu gece bana koyuyor. ki ben bayılırım bardağı dolu görmeye, insanlara sevgi veririm. veririm ve mutlu olurum. şimdi vermeyi bırak eremiyorum kıyılara.

ve eminim yarına kadar uyursam geçer her şey. belki de ben geçmesini istemiyorumdur?

ben beni bilemezken başkasının beni yorumlamasını beklemek kadar da saçma bişey olamaz. ne büyük bir başarıdır ki bu kez bunu yapmıyorum. aferim bana!

вuяcynι dedi ki...

tri^can..

burdaki cümlenin nesnesinin özneden daha önemli bir yeri war ki özne özne olalı hiç bu kadar çaresiz kalmadı.hersey bembeyaz ben de ki kahve içtiğimde bile karışık çıkmış demiorlar bana sırf bu yüzden kahve içmiorum anlıor musun beni_?

nadasa bırakışmış tarlalar gibiyim ben de.sana dediğim gibi sıkmada unutulmuş çamaşır.war bi terslik war bi huzursuzluk.yamur bittiğinde bu da biter mi aceba.

rengin in şarkısını dinlerken kendim sölüomuş gibi hissediorum ya bu his yüzünden o şarkı orda kalmaya dewam edecek.

hatalar yapıom tri.ve korkutuor bu beni.şöle düşün insan dik bi yokuştan inerken son sürat gaza basar mı_* öle gereksiz bi insanım ki..kendimi de yamur gibi sevmiorum sanırım.

başkasını bilmesin warsın seni,sen kendi bil kendini..büyümek istemiorum.bursa^dan gitmek istemiorum.annemi özledim ama derdimi anlatıp ağlamak istemiorum.

nokta.

Huzunbazz dedi ki...

Sussan kac yazar... Suskunlugun yeterı kadar bogulmama neden olmuyormu sanıyorsun.. Ustume çöken o yanlıxlık warya hanı, hep bahsettıgım.. Yenı farkedıyorum yanlıxlık deıl.. "o" sadece sana yanlıxca sana yazılmıs bir tutam "aşk" mış...

вuяcynι dedi ki...

fatih^im..

Üstüme çöken çıplak ayaklı yalnızlığın seni unuturmadığı vakitlerdeyim.Suskunum.Sessizliğimde boğulmadan askhını sölemen gerek..

askh..

bana yazılmış değil benim yazdığım bi tutam askhtı.baktığını yerde görebilmen gerek..

. dedi ki...

aldırmazsa aldırmasın
o zaman kendini kandırması gerek.
kandırmazsa kaldırmasın
o zaman ona anlatmak gerek.
ondan daha melek (:

вuяcynι dedi ki...

bitterîm..

inanmazsa inanmasın

dünya dursa bu saaten sona umrum olmasın..

anlatmaya gerek yokh isteyen istediğine inansın..ben iyi bi anlatıcı değilmişim..

duymayı severim..

ne de olsa bi garip melekÎm..

saklıdefter dedi ki...

Sağnak bir yağmurda ıslanmayan insanlar gibiyim içimden geçmiyor hissettiklerim...
Yazı güzel olmuş gerçekten.