25.05.2008

susmak ve susamak gibiyiz biz seninle


Rapunzel'e duyduğum kıskançlıkla uzattığım saçlarımı kısa cümlelerimin ucuna ekledim.Eksilttiğime üzüldüğüm duygularıma dargın değildim.Hiç küsemedim zaten aklımdaki diğer ikinci seçeneklere.Yaşadıklarını hazetmeye hazır biri gibi durmaktan çok herşeyin farkında olan birinin dinginliği var üzerimde.Sanırım bunu tek başıma taşımaya çalışıyorum.Beyazı hep sevdim bir o kadar siyahı.Gri neyimize yetmiyor dememeyi öğreniyorken..
Gözlerimi kapatıyorum görmeyeyim görmediğini
Kulaklarım duymasın duymadığını,üzülmesin.
Aklımın boyu yetişmiyordu yüreğime.
Varsın susayım;susayasın ve Öyle gelesin bana su bulamamış gibi

7 yorum:

mayksisman dedi ki...

iyisi mi sen kalk geç karşıma

geçen gün üstüme baktım. gri gömlek, gri eşofman, gri ayakkabı, gri çanta. hayır ton farkı olmasa griden adam olucakmışım. harbi farkında değilim! sen ya siyahsın ya beyaz gibi. ben griye tapar gibi. ama hayır benim ya hep ya hiçim beni ele verir gibi.

ve ben bir dengesiz
sen bir deli!

вuяcynι dedi ki...

triancula^^

iyisi mi ben kalkıp geçeyim karşına

ben ya siyahım ya beyaz.sen griyim die bağırıosun avaz avaz.buna rağmen griyi kıyafetlerimde severim kararlarımda sevmem ben.

ya hep ya hiç im hayat gibi..

ve evet sen dengesizsin

ben de bir deli!

bi'havalarbi'seyler dedi ki...

falım sakızlarından çıkan maniler gibisiniz he ! hihi!:D

вuяcynι dedi ki...

çaykaçığı^^

ama çok bi güselis demmy(:

Can dedi ki...

kışın siyah, yazın beyaz iyidir. geç gerisini.

вuяcynι dedi ki...

skullcan..

her mevsim tek renk olsun gerisi önemli mi ki ;)

вuяcynι dedi ki...

burcyniminin'nin 100.postu..

burcyni'nin 300.cü (:

sevgiyle..