15.09.2008

ya hep ya hiç



Mutlu olmak için hayata rest çekmesi gerekiyorsa pervasız olmalı insan.Bir sevdiğimin kokusuna dayanamadım bu hayatta bir de çikolataların.Bu güne kadar ikisinin de tadına bakmaya kıyamadığımdan çürümeye yüz tuttu duygularım.Duyguların kantarında aza yer yok.Ya hep ya hiç.

Soğuk sıcağa değdiğinde can bulurken

Ürkek duruyorsam zamanla birlikte hayatın karşısında hala

Korkmamalı,bu güvercin uçmalı bembeyaz yeniden...

söz vermiştim bu yazıyı yazmak için,tuttum.çikolatalar çok güsel olduklarından kıyamadım yemeye.çok teşekkür ederim der bucu'm..

8 yorum:

Can dedi ki...

incelik kokuyor bu yazı; ama çok riskli ya hep ya hiç kuralı, bir bakarsın günün kazananı kalıverir ortada elleri bomboş!



belli de olmaz; kaybetmek bazen kazanmaktır.

Adsız dedi ki...

Hayırlı işler usta :)

mayksisman dedi ki...

sana inanmıyorum ya!!!

o çikolatalar enfessstirlerdir! nerden buldun onları çabuk adres ver! malum yakınız! :DD

ayrıca ve ayrıca konuya dalarsak şayet...

diyorum ki!

sonucunda ne olursa olsun, ille de siyah-beyaz! ya hep ya hiç!

VE BENİM EN SEVDİĞİM RENK İŞTE BU NEDENDEN GRİ!

bu kadar da çelişkiliyim!

sonuç olarak, hatuncan, "güvercin" mi diyoruz?

Can dedi ki...

güvercin misin uçurtma mı kuş mu böcük mü karar versene burcyni! :D

вuяcynι dedi ki...

"güvercin"in beyazlığı,uçurtmanın özgürlüğü:)

. dedi ki...

bucu'm .. bitter karaı çikolatalarla hepken ben, çürümeye bıraktığını sanıosun sen. halbuki beyazı seçtin görüceksin.

Adsız dedi ki...

kızım var ya süpersiinn..benim de duygularımın kantarında aza yer yok,olmadı da...ama fren yapmayı öğrenmeli insan,gazı kesmeyi bilmeyi..rölantide gitmeli hayat..

Adsız dedi ki...

en siyahından bonibonlaşasım var :/