13.01.2009

Soğukken bile sıcak güneşin kızı ..


Aynı dünyanın içinde yaşayan iki kişinin ayrı mesafe diye bir kavramın geçerliliğini saymalarını ütopik bir bakıç açısı olarak değerlendiriyorum.Aradan geçen zaman bile ilk günkü heyecanı hissettiriyorsa mesafenin bir anlamı olmaması gerek.Zira sevgi kilometre başına benzin harcamıyor.

Kaşıkla sarelle yerken dudağımın kenarına bulaşmadığı günleri görmek istiyorum.Tadı bu kadar güzel olmamalı.Bu haksızlık!

Simidi unutulmuş vapurdaki çay gibi sıcak olsam da zihnine sık gelmediğim için bu yalnızlık mahsunlaştırıyor beni.Sevmen için naz yapıyorum.Yersen tabi :)

Gece yarısı izleyip ağladığım filmlerden birindeki çocuk gibi bana söyleyeceklerini söylemeden ben ölürsem diye paranoyik düşüncelere kapılıp içime işliyorum.Yaşlanma belirtileri bunlar :P

O değil de 'döneceğini bildiğin birini beklemek güzeldir' demişim.Sözlerimi oldum olası tutarım.Hatta tuttum hala elimde.Bonibon çarpsın ki :)

Aslında bir konu var.Bir sürü şey söylemek istedim.Özlediğimi.Kurabiyelerim taş gibi olursa beni sevmezsin diye korktuğumu.Söyleyemedim.Tıkandım kaldım.Eti poofff !

Aşk sevdiğim şehirler gibiydi.Beni özlemediysen bile İstanbul çağırıyor seni.

Gel..

5 yorum:

fxdev dedi ki...

Merhaba güneş ben ay =)
Bonibon çarpsın ki =D

ceRenimo dedi ki...

Bonibon çarpsın ki! lafın bi beni etkilememiş demekki hatunum gör bak=))


ve fekat sarelleyi bilemem de ben sana ellerimle nutella yedirmeye gelicem kaşık kaşık..bulaşırsa da bulaşsın..boşver..öylesi daha güzel..ve bize müstehak=)


PS:yalnız bu arada konuyla çok alakasız olarak söylemem lazım ben bu "fxdev" nickini bi yerden hatırlıorum..hatırlıcam..ama nerden çıkaramıorum..acaba seboistnetten olabilir mi..bilemedim..ama bi an dikkatimi çekti=) öylesine söyliim dedim=)

burcyni dedi ki...

fxdev..

zuzucum,Tanrının unuttuğu bu kentte ne asklar yasanıor bi gece vakti ve bi telefonla,diil mi:)

bonibon bir carpıcak ki seni..:P

cerenimo..

hatunu gelinine der ki ;

sarelleyi de tüp çikolatayı da celibonu da bırakıcam hatta bonibonu da,tüm şekerlemelere küsüm.

PS:seboıst.hımhı.yep:)

burcyni dedi ki...

fxdev'e ayrıca bi teşekkür.

hem sitemi yakından takip edip fotograflarımı iznimle yürüttüğü içün hem de

senin için geliyim mi istanbula diye sorduğu için.

Sorman yeterli zuzum benim..varol.

fxdev dedi ki...

Bak şimdi...
Duygulandırdın beni kuzu...
Deli kuzu...
Muck!