26.11.2008

baq bozumu



9 Aralık 2007’ye sayılı günler kala..
Haydi kalk! Bir çay koy bana.Bu gün seninle bir oyun oynucaz.Sen ki oyunları seven birisin.Önce koyacaksın karşıma tüm çıplağınla içindekileri.O delici şeffaflığa kusursuzca dokunacağım.Bastırdığın duygularını istiyorum.Karşılığında ne istiyorsan varım.Uzun bir yolculuk bu.Aynayı getir.
Önce aynaya içindekileri tut,karşısına dışındakilerle geç.Seyret bakalım.Birbirine benzemeyen bir sürü renk görüyorsun,şaşırma.Siyah sandıkların bile etiketli bir lanetlikte.Hoşgeldin.
Masama acılarını koymakla başla.O hastalıklı ilişkilerini gıdıklayacağım.Hani süzgeçten geçirdiğinde o kalan artıkları atmaya kıyamayan insanlardansın.Belki bir gün lazım olur diye.Anlamak isterdim.Anlamak işleri kolaylaştırmanın insanoğluna sunduğu kılıfa verilen ad.Bilmiyorsan da öğrendin.Çay koy! Kaç şeker olduğunu da biliyorsun hiç bir şeyi unutmadığın gibi.Yazık sana ki unutmama hakkını bile elinde tutamıyorsun.
Kulaklarını aç,haydi! Yüzleş içindeki boşlukla yoksa o her gece rüyanda kendini düşerken gördüğün köprüden kurtulamayacaksın bir gün.Sol elmacık kemiğindeki ben gibi yüzüne yapışmış o gözyaşları.Sürükle.İçindeki çıplak soğukluk ürpertiyor beni,dokunurken titremem bundan.
Seninle pazarlık edeceğiz oyuncu!
Ve evet çürümüş ruhunu değiştirmemi istiyorsun.Saçlarını keseceğin gibi kolay olmayacağın mutsuzluğunu benim biçmemi.
Kabul ediyorum.Karşılığında senden sadece “burcu” olduğunu unutmamanı istiyorum.Dokuz yaşında korktuğunda dimdik duran o kızın gözbebeklerini.Salıncaktan düştüğünde kanlar içinde alnının sol tarafına dikiş atıldığında bile ağlamayan.
Sen ki koyu bir acıyı duygusuzlaşmaya tercih edersin..
Kısaca anlatayım o halde..
Sana demiştim kollarından tutup sarsarken:
Sen ki en sevdiğin insanı kaybetmiş birisin..

5 yorum:

şiirler dedi ki...

içsel bir sesle yapılan ve bir nevi yüzleşme olan bu tip yazıların inandırıcılığı zor olsa da, çok iddialı, kaliteli ve okunurluğu heyecan verici bir yazı...

. dedi ki...

ne olcak bu kesilen saçların hali
veya
ne olcak bu ...?????,,

cvp: BÖööööööHhhh :D

Bulsara dedi ki...

konu ve yazı çok güzel ama burcu değil bunu yazan
içindeki şairi öldürmüşsün
kelimeler dans etmedi dilimde
sen ki her kelimeyi sanki bir nota gibi dilimde yuvarlardın
anlıyorum seni
yazmak istemenin gerekçesi yazma halinden ağır basmış
biliyorum ki burcu da burcuyu yazmak ister
ama bilmeli ki en iyi o yazar kendini kelimeleri kullanamasına gerek yok
düşlerini bir cadı kazanına atıp sadece içinden seçer en iri en pişmiş olanları
böylece daha bir lezzet katar
görkemli sofrasına
bu çok güzel bir yazı ve anlatmak istediğini güm diye vuruyor
oysa burcu vurmaz
o saklar sen çıkarıp bulasın diye hazineni

Can dedi ki...

bu yazı tozlu raflardan mı çıktı? yoksa oyuna fazla kaptırdın da zaman - mekan mı kaydı?

bu oyunlar ne adil ne de kural var.

o değil de saç lazım! (inadına)

вuяcynι dedi ki...

merdümgiriz..

iddiası bizzat gerçek oluşundan

bitter..

keseceğim saçlarımı

bulsara..

gerçek anlamdan hoşgeldin,benim 4 yıllık burcyni serüvenimin en sadık okuyucusu.
hoşgeldin :)

skullcan..

sen ki uzun saçlarımı seversin:)

keşke vazgeçirecebilecek biri olsaydı beni geç kalmadan :P
-yersen- :)