3.12.2008

Sen


Yağmur yağıyor sokaklara

Gidişin gibi sessiz ve ıslak

Oyuncağı elinden alınmış çocuklar gibiyim
Ve yorulmasından korkuyorum ben hasretinin


Gözlerin en mavi,cümlelerin hoyratca duruyor karşımda
Bir sen yoksun
Kalabalık yüz çizgilerin zihnimde

Ve özlemek
Özüm sensiz yolunu bulamıyor


Alışkanlıklarınla gel sen bir akşam
Onlarla beni tanıştır

Önceki ne varsa benle sonraki olsun
Ve olsun aşk

Dokunduğumuz herşey iki kişilik olsun tıpkı
Gözlerin gibi
Mavi

En mavi


Üşütmeseydi önceki yaşanmışlıkların
Sevmekten korkmasaydın şayet

Korkuların bedenine sığabilecek kadar naif olsaydı
Senin için kesmezdim saçlarımı.


Gülümsemiştim ben aslında.
Farkında mısın bilmem ya da hatırlar mısın o günü
Gülümsedim ben.

Ve onu
Onu sadece sen gördün.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

şiirden pek anlamam ama sende gördüğüm şey biraz bağlantısı cümleler bazen çok fazla derecede alıntı ve esinlenme yapıyorsun bir şarkıya, bir şiire. bazen bloglara. hemen belli ediyor bu kendini.

вuяcynι dedi ki...

alıntı bir gülümseme değildi yüzüme takılan

ve gercekten sadece o gördü :)



-sevdim bu yorumu 06merkez.teşekkürler-

şiirler dedi ki...

aslında düz yazı yazan, ama yazdıkları çok kısa oldğu için şiir gibi gözüken bir blogger'dan, bu şiiri okumak güzeldi.
yalnız 06merkez'in dediği gibi en azndan çıkış noktalarındaki cümleleri iyi seçmen lazım ki, alıntı ya da benzeme gibi olmasın şiir.

Adsız dedi ki...

ii bymllr...

Can dedi ki...

bayram gecti degil mi neyse gemis bayram kutlu olsun;
edebiyattan sinifta kalmissin bucur ama bu seni durdurmasin yaz sen yine!

(o degil de sqclqrq yazik oldu :P)

вuяcynι dedi ki...

skullcan..

yarın kestiriyoum saçları :)
belki böyle de güsel olur sen gelene kadar uzar ne biliosun:P