17.02.2009

yine yeniden sen '


evet aramızdaki tüm üçüncül duyguları çıkardım.Sadece sen ve ben kaldık yine başbaşa.Sezen Aksu ‘bu demler geçici’ derken bir kahve yapacağım ve ikimiz içeceğiz.Dudakların değecek bu tek fincana.Sen olmadan olmuyor anladım.
Gözlerimdeki ıslaklık alışık olduğun bir şey.Şemsiyesiz dolaşmazsın zaten sen benimleyken de.Yağmurumu koynuna uzun zaman önce bırakmıştım.Düşünme boşuna.Hatırlamazsın.
 
Gözlerine Göz Değmiş – Sezen Aksu
Ah gözlerine göz değmiş belli 
Dudaklarında günah tadı var 
Suçluluk kokusu sinmiş tenine 
Ben yine aynı hep affedici 
 
Bu saltanat bu haller geçici 
Bu taze ten bu demler geçici
 
Bu saltanat bu haller geçici 
Bu taze ten bu demler geçici
İnsafa gel bir bak şu garibe 
Gafletinden uyan eller gidici  
 
Ben beni bilirim gel gör anlatamam 
Bir bak içerden hem bahar hem güz 
Dünya malında komşu bağında 
Billa gözüm yok dururum dümdüz 
 
Ah yollarına kul kurban olurum 
Yüz çevirme benden mahvolurum 
Allah aşkına sev yoksa ben ölürüm 
Kalbim nöbette bak gece gündüz 
 

3 yorum:

Adsız dedi ki...

kızım sen normallerden hoşlanmıyon ben anladım ha.. nerde uyuz nerde zor nerde kimsenin istemediği var o çekiyo seni....
evlencen ben inanıyorum bi dengesiz var senin için bekliyo.:))

. dedi ki...

ben de se ni :)

Huzunbazz dedi ki...

Sadece sen ve ben
El ele Göz göze
Gözlerindeki yaşlara hala alışamadım
Sessiz kalsamda
Hala kalbimi parçalıyor göz yaşların