31.03.2009

cemreler



Toprağa düşen cemre gibi olmuyor içimde gömülenin güneşe yüzünü dönmesi.

Derdi de onun kadar büyük yer kaplıyor içimde.

Öyle derin kesiği.


Herkes kadarım oysa.

İnandıklarım inanmak istemediklerimden fazla benim de.


Can acım sızlıyor açık bıraktığım pencereden.

Doktora götürdüm.

Beklemiştim de zamanın bana kestiği reçeteyi.

Öksürünce ağzımdan gelen kan şahidim.

İstemiyorum bir neşter yarası.

Derdimle sırtımı güneşe dönüp karanlıkla bir ettim gündüzümü.


Herkes kadardım oysa.

Anladım ki;

Ufaldıkça senin içinde ben, ben de burda küçüldüm.


4 yorum:

fxdev dedi ki...

ufalmak, kime ve neye göre...
havalar ısındı...
o cemreyi hiç sevmiyorum...
depresyona 5 kaldı...
öptüm...

вuяcynι dedi ki...

yüksek ateş-ishal-kronik grip-boğaz tahriş-nezle-hapşırık- ..

bir aydır iileşemediğim gibi daha da beter hastalanıyorum.nalet olsun' ..

telefonlara da cevap veremememin de nedeni ısınamayan bedensel rahatsızlığım..

bir gecede 3 kere üst değiştirilir mi terden.Allah belanı versin cemre..

hayatım boyunca hiç bu kadar kilo almamıştım.kıyamet gününe yaklaşıoruz..

depresyona 812378319319 kaldı..

öpmek isterdim ama hiç halim yoq..

tekrar kayıplara..

son enerjim de tükendi.bucu, doru yatağa..

soldansay dedi ki...

geçmiş olsun cadı tez wakitte düzel e mi! :f

вuяcynι dedi ki...

geçti bile :)saol soldan say..