28.04.2007

gururunu batır sen de çamaşır suyuna


nay nina noy hayda..na nay..biraz daha eksiliyor zaman..geceleri gündüzlere eklersen üç kişilik hayatları çiften görürsen olucağı bu.vazgeçtim kaybettim gururları çamaşır suyuna bastırdım ama çıkmadı yüreğimdeki izin.kalemimin ucu bitiyo gibi..incecik tişörtü geçirdim sırtıma..dinliyorum herkesi ben artık az konuşuyorum süsü veriyorum cümlelerimin değil kelimelerimin sayısını azaltınca..
yıldızların sarı olmadığını iddia ediorum mavi bonibon istiyor..bazen fazlaca düşünüyorum az yaşıyor..kendime kızmıyorum şu sıralar..aramadığına bozulsam da birilerinin sözümü sakınıyorum..geçici mutsuzlukları kulllanmamak lazım bitince atmak..batarsa bi tarafımıza mazallh diorum..
rüzgar esti esti yüzüme vurdu aldığım çiçeği şimdiden kuruttu..sen geliyor gibi yaparken ben kaçtım sandın..ama yanıldın ben hep burdaydım..unuttuklarına yaşamadıklarını say sen de kurtulursun..şimdi kahvaltı sohbeti!ne arkadaş katık etmeye gidiyorum..istersen sen de gel..çaydan daha leziz bi şey bulursun..
hadi ama zaman! bırakh peşimi..aaa..askh olsun:)

Hiç yorum yok: