30.04.2007

onun hayata açılıcakh gözleri..benimse kapanıcakh belki


"onun yanakları doğuştan pembe..benimse güneşten..o neler olacağını bilmeksizin uyuyan bi kız bense uyanmaya çalışan bi arsız..o tombik yüzüyle hüzünleri sevinçleri tanımıyorken daha ben istiyorum unuttursun hayat! bana hatırladığım ne varsa.."
oyalansın..ben döndüğümde nası bakacağını bilemesin..ben yine hınzırlık yaptım sen canına susadın..kimsin sölemiycem..nasılsa hayatı elbet benim peşimden kovalarsın..
bazen susarım..bazen giderim gezerim şehir şehir..insanlara bakarım..tanırım diemem..sıkıya heç gelemem..işine gelirse güselim deme..ya çokhca sevdiysem:)
kaç..saklan..git istersen..kalırsan sevinirim gidersen dur da derim..der miyim..dememeli miyim..ay bakhma öle..söleyemedim..yanaklarım görmedin henüz ama pembe..güneşe fazlaca çıkmamalıyım..yazın geldiğine ben de senin gibi kendimi inandırmalıyım..ay yine susamadım..
bağlanmayı örenmişimde bi bağlayamıorum:)..erkekleri sormayın ben anlayamıorum..yedim tostumu gezdirdim postumu..tozdum gördüm yoruldum mu..karmakarışık oldum icabında..gerisini düşünme sen de yaşa..
yeniden doğup gelsem..bu sefer sen sevsen ben beklemesem:)
çokh şey istemiyorum hayat! senden..bi bonibon kutusuna sıkıştırılmış kokunu üstüme bıraksan ya sen:)

Hiç yorum yok: