5.05.2007

bi adım sen gel..bi adım ben..


-tango dinliyo- adımlarını ver bana..sakın ha suskun kalma..olduğun yerde dön;savrulup eğilir gibi yap düşme ama..nefeslerin benim olsun..beni anladığın vakitlerdeyiz..zaman sensin..-saat seni gösterio-
bi buket beyaz gül gelmeli! gece vakti..ansızın içten ve derin bi dakika..üstelemedim..wallahi susamadım bi yerimde duramadım yapamıyorum bilirsin..pembeler görüyorum gökyüzünde..hayatı benim gözlerimden bakmayı deneyebilirsin siyah görüosan sen de..
şirindim bi vakitler..şimdi insan telaşlarında daha çokh yoruluyor gibi görünüyorsam da aslında eskisinden daha çokh neşeliyim..ve sana doru gelirken..yepyeni ..bildiklerini unutmuş..taptazeyim..
bi adım sen gel..bi adım ben..gözünü kırpma..elimi bırakhma canım sana die sölerken..yorulma..korkhma..yetişirim ben..sen koşsan da..
hı hı..inansana azcık bana:)

Hiç yorum yok: