27.09.2007

döktüğüm kirpiklerde senin


-uçmaktan korksan bile o uçağı indirebilecek gücün varsa o zaman güçlüsündür-

cesaretin kırıldığı halde yapıştırılan bi şey olduğunu anlamam epey küçük olduğum zamanlar rastlar.bu fikri kendime alıştırdığımda da yüreğimden geçen hiçbir sözü esirgemedim.bazen öle kızıyorum ki yanaklarım al al oluo belli etmiorum sanıorum.sanırım beni komik bulmaları da şekerimsi inkarlarımdan.pardon ona inat diolar.ve ben hiç büyümemeyi bu yüzden çikolata kadar seviyorum.ona dayanamıyorum sevdiğim insanın bana pamuk şekerimdemesine de.büyümüyorum la la la.itirazı olan wersin bebeklerimi alsın misketlerini.balale.konuyu dağıtıyorum mikrodalga gibiyim insanın içini ısıtıyorum ama soğuk da yenebiliyorum galiba.lezzetimi sormak lazım bilemiyorum.
salıncakta sallanırken bi şarkıda geçen yes I would kısmını bağırırarak sölemek istiyorum..saçlarımı tara.bi öpücük kondur..ben ağlasam bile yüzüme bakma döktüğüm bu kirpikler de senin biliosun ama.sen yine “pamuk şekerim” de bana..

7 yorum:

вuяcynι dedi ki...

yeşil renkle yazılmış cümle alıntıdır..

Adsız dedi ki...

Oi, achei seu blog pelo google está bem interessante gostei desse post. Gostaria de falar sobre o CresceNet. O CresceNet é um provedor de internet discada que remunera seus usuários pelo tempo conectado. Exatamente isso que você leu, estão pagando para você conectar. O provedor paga 20 centavos por hora de conexão discada com ligação local para mais de 2100 cidades do Brasil. O CresceNet tem um acelerador de conexão, que deixa sua conexão até 10 vezes mais rápida. Quem utiliza banda larga pode lucrar também, basta se cadastrar no CresceNet e quando for dormir conectar por discada, é possível pagar a ADSL só com o dinheiro da discada. Nos horários de minuto único o gasto com telefone é mínimo e a remuneração do CresceNet generosa. Se você quiser linkar o Cresce.Net(www.provedorcrescenet.com) no seu blog eu ficaria agradecido, até mais e sucesso. (If he will be possible add the CresceNet(www.provedorcrescenet.com) in your blogroll I thankful, bye friend).

Adsız dedi ki...

lezzetimi sormak lazım bilemiyorum.
...
kaç kişi biliyor? :)

вuяcynι dedi ki...

umar..

bilemiyorum cnm:)

kesss! hıh..

Unknown dedi ki...

bıraktığım giibi olmana çok sevindim burcuck:)

вuяcynι dedi ki...

meltem..

ben de seni tekrar gördüğüme çok sefindim cnm.saol:)

Yeditepe İstanbul dedi ki...

Katılıyorum.
Kendinle ilgili tespitlerine yani.
Bilmek, unutmamaktır sadece.