9.09.2007

mor kurdele bağladım yar saçının teline..hisset sakın düşünme


"bi erkeği en çok etkileyen kadın..bi de hayatında acayip bi renk olmak"

..işte bunu sewdim..öyle olduğumu sölemeni çok isterdim..
Titredim ellerinin üşüyen dokunuşlarınla.."düş"tüm bazen..wardım hep içine sarmaladığın;farkedemediğin içine işleyen tüm hesaplaşmalarında.."sewiorum seni" beni kendine çekip soluk soluğa bıraktığında..
düşünme..ruhunu serbest bırak.."hafızana işle suretimi"..ve çıkarıp bak beni özlediğin her anında..

9 yorum:

вuяcynι dedi ki...

www.luciferyni.blogspot.com

en sonunda yazı yazarak güncellemeyi başardım.bilginize..

ve bu yazdığım yazı!Yla ilgili yorumlarınızı buraya bekliorum..konuyla alakalı olmayan karşılıklı konuşmaya girmememiz dileğiyle:)

Adsız dedi ki...

Böyle cümlelerin daha etkileyicileri bile söylenebilir söylenmelide hatta hissettirilmeli zaman zaman değil herzaman.. mutluluğun anahtarıdır kimi zaman kullanılan cümlecikler :)
zaten bunları yapmıosa ortadaki sevgiden şüphe ederim dime yani..

Adsız dedi ki...

"bi erkeği en çok etkileyen kadın..bi de hayatında acayip bi renk olmakh''
...
Hangi erkeği :)

Adsız dedi ki...

hafızasını zorlamasın boşver sen bi resmini ver ona en iyisi ona bakıp dursun:D

şiirler dedi ki...

"bi erkeği en çok etkileyen kadın..bi de hayatında acayip bi renk olmakh"

EN ÇOK ETKİLEYEN... fazla kendini düşünen bir yaklaşım... "EN ÇOK" bir erkeği en çok etkileme düşüncesi.. yalnızca REKABET ortamında söylenebilecek cümleler... bir erkeği etkilemek değil, "EN ÇOK" etkilemek..

bir erkeği en çok etkilemek..

вuяcynι dedi ki...

oben..

Bazen bilmek yetmez duymak da gerekir:)

вuяcynι dedi ki...

umar..

cevap vermeme hakkımı kullanıorum.yorum için saol:)

вuяcynι dedi ki...

aspurçe..

çok seven hafızasında taşısın resmi taşımaktan daha kolay:)

вuяcynι dedi ki...

merdümgiriz..

"bi erkeği en çok etkileyen kadın olmakh" "EN ÇOK" izi sunan,adını kendini andığında yüreğine bıçak saplar etkisi bırakan biri olmakh..

can acıtır belki ama unutulmaz..

bilirim ben..

"İZ BIRAKANLAR UNUTULMAZ"..

bu zamana dek bencilce düşünmememdendir yüreğimde çıkmamış çok kurşunla yaşamam..keşke..

keşke!leri yüreğimdeki keşmekeşlerle yıkadım..öle:)