21.09.2007

sadece benim

yol boyu ağladım.düşüncek epey vakit buldum.hep bir şans daha istedim.yaralarımdan akan kanlara baktım.patlayan ruh dikişlerime.ardımdaki yıkıntıya.soldum.solgundu zaten yüzüm.yine kilo vermişim.üşüdüm.yağmurlu bu gün hava.seni özledim.hayatımda yarım ne varsa sığdıramadım elimdeki bavula.yine de gittim.ve çocukluğumdaki gibi ardımda sevdiklerimi bıraktığım yolculukları hiç sevemedim.

gözlerimden yere düşen damlaları alma.onlar benim.sen dokunma.ben böle iyiyim.


-bi şans daha verseler yine seni severdim-

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Otobüs yolculuklarını iyi bilirim.Zaten ne kadar düşünülmesi ve düşünülmemesi gereken konu,olay vs varsa yolculuklarda düşünülür.
O yüzden çok normal karşılıyorum:)

Sanırım bursa'ya geldin?

-blogunu takip eden şahıs-

Adsız dedi ki...

blogumu takip eden şahıs..

Otobüsten çok feribotta ağlayarak zamanımı geçirdim.Ve sevimsiz bi yolculuktu.İstanbul'a böyle veda etmemeliydim.
O yüzden ben çok normal karşılayamıyorum:)

Bursa'ya geldiğimi önceki yazının yorumlarında söylemiştim.İyi takipçilerim bilirler die dedim.

Bursa içindeim.

Adsız dedi ki...

Hoş geldin öyleyse.

-blogunu takip eden şahıs-

U'ur dedi ki...

boşver geçer..
geçiyo..

вuяcynι dedi ki...

blogumu takip eden şahıs..

hoşbuldum!

вuяcynι dedi ki...

U'ur..

aynen öle.geçiooo