30.12.2007

burcyni..üç yaşında..


".....bazen dilimizin ucuna değin gelir çıkmaz sözcükler.Biriktirmeye çalışırız çocukça.Biliriz çünkü bir daha kurulamayacaktır o cümleler.Aralarına bolca ünlem işaretleri :) serpiştirmeye çalışırız hayatlarımızın içerisine.Bilmeyiz ki yazın ansızın yağmura yakalanma ihtimali gibi olasılık dışıdır(mı dır?) o mucizeyi bulmak ve yaşamak...."



üç yıl önce o mucizeyle karşılaştığında masallar okuyarak büyüttüğü ruhunda küçük aşklar biriktiren bu kız değişmeyen inadınla, klarnet sesiyle sokakta şarkı söyleyip ekmek attığı martılarınla, son bir tutamcık kalan güveniyle, sayısını hatırlayamadığı kadar hayal kırıklıklarınla, kurduğu iki kişilik cümlelerde tek özne olduğunun hatırlatılmasıyla, etkisi yirmi dört saat bile sürmeyen kararlarınla, çayın içinde eriyen şeker gibi tüketilmeye zorlandığı anlarla, şehrinde çıplak ayaklarını suya değdirirken salıncağa binmek istiyorum diye tutturmalarıyla, bonibonunu yerken her istasyonda birini bekleyen bir tip oluşuyla,”güçsüz ama dayanıklı.sabırsız ama umutlu.aşık ama pişman.deli ama sevimli.cesur ama kırılgan.zeki ama saf.sabırlı ama donuk.düşünceli ama isteksiz.konuşkan ama dilsiz.dikkatli ama dağınık.tanıdık ama yabancı.alakalı ama ilgisiz.komik ama kederli.sorumlu ama dengesiz biri gibi yaşamasıyla, içinde bir kepçe dolusu romantizm kokusu sinmiş bir çuval sadakat ve yığınla şeytan tüyünü taşımasıyla, kalbi sabit kafası karışıkken lafını hiç sakınmayıp bir kez sevdiyse hiç vazgeçmeyen tarafınla ve


hayatının ürkek kanatları altında


burcyni..üç yaşında..

14 yorum:

bi'havalarbi'seyler dedi ki...

nice yıllara... sevgiler...

şiirler dedi ki...

hoş, sesli ve gülümser bir tavrın var. yazın açısından dolu dolu yıllara..

Adsız dedi ki...

Üç yıl öncesini düşündüm bende,bir göz resmin vardı o da başkasının blogunda.Hayatta resmini yayınlamayacak kadar ürkek kızdan eser yok şimdi.3 yıl sonra ne olur bilinmez ama ben başka bir yöne sürüklenmeye başladım bile...

вuяcynι dedi ki...

ömürcek..

teşekkür ederim..hep birlikte inşallh..

вuяcynι dedi ki...

merdümgiriz..

öyle görünüorsam ne mutlu bana:)

teşekkürler..

вuяcynι dedi ki...

umar..

üç yıl önce 1 ocakta burcyni olur musun_? sorusuyla başladığım bu yolculukta bu kadar tanınmak istemiyordum.sadece o zamanlar çok okunduğu gibi yorum alan biriydim ve sevdiğim bir arkadaşımın blogunda sadece göz resmim wardı:) o da merakları gidermek için.

hayatının ürkek kanatları altında burcyni artık fazlasıyla cesur.lafını kimseden sakınmayan bu kızın kendi eskimiş depresif haline bile tahammülü yokh..üç yıl içinde geçirdiğim bambaşkalaşımın yanısıra bıraktığınız yerdeyim.

kimse bırakırım die sevinmesin:) yazmak nefes almam demek benim..

U'ur dedi ki...

Nice yıllara o zmn ne diyelim, (hayırsız bucu hatun :P)

вuяcynι dedi ki...

u'ur..

teşekkür ederim :)

(hayırsuz sensin sıpa :PpP )

Adsız dedi ki...

selam burcu ben ilk defa giriorum sitene çokkk güzel ellerine sağlık atonicanın blogunda gördüm 3. yılıymış blogunun tebrik ederimm daha niceeeeee yıllara artık uğrarım buryada sevgiler sanem

Adsız dedi ki...

selam sanem:)

atonica benim cnmdır ya:) alıngan çörekiyim onun..3 yılımın şahididir.çok sevindim sitemi beğenmene,onun vasıtasıyla bana ulaşmana..sevgiler bizden:)

beklerim her zaman..

Adsız dedi ki...

Ne demekkkkk bişi değil Burcucum bak geldim bileee atonica çokkk iii gerçekten ,aslında onunda blogunu vintage bisscuitten aldım :) dolaşıyorum hepiniz harikasınısss okumaya doyamıorum :) inşallah 2008de heppp mutlu anlarınızı yazarsınıss mutluluk peşinizi hiççç bırakmasın bu arada okulunda bitioomuş şimdiden tebrik ederim mezuniyetini görüşürüz sevgiler :) Sanem

вuяcynι dedi ki...

sanemcim..teşekkürler:)

çok sevindim şimdi gördüm yorumunu.okuduğunu bilmek hoşuma gidior:)

okulum bitior bu sene.bursa'da da kalmak istiorum ama hayat bu..görüşmek dileğiyle..

Adsız dedi ki...

Asıllll bn teşekkür ederimmm hiyorumlarıma cewap verdiğin içnnnn o kadrrr güzel yazıoosunki bayılıorum :) geççç klmışımmm ama :)Hayırlısı olsunnn cnmmm inşşşş iyi bir iş bulursun çokkkk önmli ,mezun olmak kolayda iş bulmak zor neysee bunları hatırlatmıyımm :) sevgiyle kal SANEM

Adsız dedi ki...

.....